سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبایی، برترین خصلت و دانش، برترین زیور و عطاست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :8
کل بازدید :149428
تعداد کل یاداشته ها : 69
103/1/9
12:29 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
مهدی مسکین[793]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
مرداد 92[22]
پیوند دوستان
 
دفتر شعر من .... عطر ظهور عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال در انتظار آفتاب لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی) دلنوشته من ... >> لــبــخــنــد قـــلـــم << غَیث هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق گل رازقی **دختر بهار** خسته عشق لیلای بی مجنون قاصدک برادرم ... جایت همیشه سبز خواهد ماند ღ ツ هــر چــی کــه بخــوای ツ ღ جاده صدایم کن... قعله alone رایان چوب upturn یعنی تغییر مطلوب پارمیدای عاشق افســـــــــــونگــــر غزلستان عاشقی قیدار شهر جد پیامبراسلام سکوت خیس فانوس عشق گل نیلوفر سپیده خانم حسبان یا صاعقه گل باغ آشنایی ...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست پستِ دل کلبه بصیرت *تنهایی من* بلوچستان دخترک خنده رو :) داروخانه دکتر سلیمی کارشناس ارشد اقلیم شناسی در برنامه ریزی محیطی چلچراغ شهادت هــیــــچ راهــ فـــــراریــــ نــیــسـت عاشقانه ای برای عشقــــــــــم اسپایکا توس بازار واجب فراموش شده اشک می بارد زچشمم.شور شور است ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ سرباز صفر آقا پرپر حرف هایی از زبان منطق و احساس ...تاا خدا بهارانه تسبـیـ ـ ـ ـ ــح واژه ها نگاهی نو به مشاوره طب سنتی@ سخن آشنا منجی بشر رهگذر تصویر سازی و طراحی کتاب کودک 09128546268 09128546268 وبلاگ آموزش آرایشگری مشاور دختران حوا مریم و مطهره جور وا جور حبیبی حسین ... ..:.:.سانازیا..:.:. چشمـــه ســـار رحمــت عشق الهی یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ دلدارا پناه خیال جوک بی ادبی قاتی پاتی صراط مستقیم برترین لحظه ها ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی جبهه مقاومت وبیداری اسلامی مقبلی جیرفتی نگاه خیس بی تو ... تنهایی......!!!!!! جوکستان بی تربیتی شادیهای کوچک یک خانم خونه دار کودکانه دل پرخاطره ایوون رویا farzad almasi فصل رویش هستی :))))) سارا احمدی یه دلتنگی-یه دلنوشته-یه عکس-یه عاشق مسیر عرشیان بیصدا ترازسکوت... جنون قلم تنهایی .: شهر عشق :. زیر سایه آفتاب پیامنمای جامع هفت آسمان دلبستگی امام زمان"عج" به امام"ره" و شهدا تنهای تنها ریحانه گل دلـتنگــ همیـشـگـــــــــی آقاسیدبااجازه... ماتاآخرایستاده ایم کونگ فو پرتوآ وبلاگ گروهیِ تَیسیر گیسو کمند نـــرگــــس 1 کارشناس مدیریت دولتی خاطرات یک خبرنگار *دلنوشته های خاص* المهدی قزوین آبیک 1450 Jaeger Science nazbano ارمغان تنهایی تـلاطـم ارونـد علی پیشتاز دلتنگ احساس تو ابـــــــــــرار شیمی برای زندگی کوثر ولایت صورت و سیرت انسان در قرآن عاشقانه چشم های منتظر دنیا سیب گلاب *bad boy* تنها نون و ریحون خاطرات و دل نوشته های دو عاشق دریای آبی عاشقتم فلانی غزل عشق * لـحـظــــه هــای بــارانی * آوای من فروشگاه اینترنتی حجاب و عفاف "یا صاحب الزمان" گوناگون یاران همیشگی امامت پرستاری 91 زندگی رسم خوشایندیست ^ــ^ ||تسنیم|| ^ــ^ آخرت من شبیر مرام و معرفت سوره777 درس های زندگی عاشقتم به یاد او من.تو.خدا طب سنتی .•°♥°•دنیای شیرین من•°♥°•. محمدرضا جعفربگلو صدای دل... .:پرستــوی خیــــال:. عشقی به پاکیه عشق شیرین و آبتین بامزه دنیای پیچیده ی امروز شهید صاحبعلی جعفرزاده یامهدی دل نوشته دانستنی هااااااااااا منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش زیبای کربلا قدرت کلمات فتح طلسم ها حرم... چکامه های نایاب حجاب ناب ::شوق شهادت:: خلوتگه راز **عاشقانه ها** شلوغ پلوغ خدمات کامپیوتری ولیعصر (عج) روستای باغ آسیا کنیززهرا زندگی شیرین بابای آسمانی... جرانوش شهریار کوچه ها ❤❤ بــروبــکـس بــاحــال ❤❤ قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری روی بال فرشته ها اسیرعشق من یک خبرنگارم ... ترخون عشق پنهان عاشقانه ها امام زمان دریایی از غم دلم گرفته ##@خانه ارواح@## tak & tanha بشنو این نی چون حکایت می کند انتظار ... چشمای خیس دلنوشته های من غائب مشکات نور الله یه روز خوب میاد ... free_all * نیلوفر * مهدی یاران دست نوشته های یک شخص حقیقی ژیگول سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir اســــرارِ وجـــود گل یا پوچ؟2 شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی story تا غدیر پسران علوی دختران فاطمی واذکر ربک اذا نسیت چهارفصل کلک مهتاب sajadb.tk آبی دلان 2 نبض احساس زنگ عربی ...I am alone تعمیرات تخصصی پرینترهای لیزری رنگی ومشکی وفکس وشارژکارتریج درمحل بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ اصلاحات وبلاگ شخصی محمد چی شده اون همه احساس ....اینو هرگز نمیدونم (◕‿◕ یک بغل فاصله گل خشک ... و همچنین گزیده ای از اشعار پسانیمایی شورای دانش آموزی شهرستان سیسی نت سرای الماس خانلق اس ام اس دنیا دل پر خاطره ღ آشـــــــ ـکیمـ ღ باهماد ایران هرکس منتظر است... **** profosor جوان امروزی دهکده کوچک ما حمید49 انصارالمهدی(عج) حقیقت خدای عشق و خنده اشعار dard del شراب طهور تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم دل خوش انجمن محرمانه مدوزیبایی♥ قرار عاشقی I AM WHAT I AM عاشقانه ஜ هواداران نیوشا ضیغمی دختر آفتاب ஜ سرباز علی (ع) FaryadBiiiseda شکیبا PARINAZ پـــــــــلاکــــــــــ✌سنگر Tarranome Ziba دوعاشق عشق وجودنداره ✖√ناگفته های دختر تـ❤ـنها √✖ سیرت پیشگان طنین پاتوق دختر و پسرای ایرونی چتری شکسته اقیانوس مطلب #دنیای من# English teacher رو ی ــآےخـ ی ـســـ ):): فراموش شده _دخترک دی اسرا آوای عشق some one... ولایت عشق Bab boy راه زنده،راه عشق تشنه ی شوکران غزلیات محسن نصیری(هامون) دورهمی چرا؟ وب سایت شخصی یاسین گمرکی جوک بی تربیتی ♥♥♥ MY LOVE ♥♥♥ داستان عاشقانه... جبهه وولایت هرچی بخوای نیلو و بروبچ... تنهایی غربت امید...زندگیـ...منـ Sange Sabor عاشق رها دل نواز زندگی شیرین عکسهای سریال افسانه دونگ یی اینجا همه چی درهمه

بدون تو چیا کشیدم من
خوشی ولی خوشی ندیدم من
تو اول مسیر خوشبختی
ته دنیا رسیدم من
بدون من سرت چقدر گرمه
کی حال این روزامو می فهمه
قبول دارم گناه نکردی تو
کار دنیای بی رحمه
زمونه عمر مارو میگیره
برادر از برادرش سیره
تو دیر رسیدی خیلی دیره
بخاطر تو هر کاری کردم
تو رفتی من چه جوری برگردم
خودت بیا دورت بگردم
صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه
صدام کن دیگه خستم از عشقای نصفه نیمه
نگام کن به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم
نمی شه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه
مگه ریشه از زردی ساقه هاش خسته میشه

به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم
******
زمونه عمر مارو میگیره
برادر از برادرش سیره
تو دیر رسیدی خیلی دیره
بخاطر تو هر کاری کردم
تو رفتی من چه جوری برگردم
خودت بیا دورت بگردم
صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه
صدام کن دیگه خستم از عشقای نصفه نیمه
نگام کن به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم
نمی شه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه
مگه ریشه از زردی ساقه هاش خسته میشه

به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم


95/4/1::: 10:13 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ "‏چهار چیز است که نمی‌توان آن‌ها را بازگرداند... سنگ ... پس از رها کردن! حرف ... پس از گفتن! موقعیت... پس از پایان یافتن! و زمان ... پس از گذشتن!‏"
+ کوه باآن بلندی رتبه ای پیدانکرد،جاده باافتادگی ازکوه بالامیرود
+ وقتی می خواهی چیزی را تخریب کنی، خوب به آن حمله نکن، بد از آن دفاع کن
+ سلام دوستان عزیزم . از همه ی کسانیکه تولد بنده رو بهم تبریک گفتن تقدیر و تشکر میکنم و دست همه ی آنها رو میبوسم . ان شاء الله همتون هم تو زندگیتون و هم تو تحصیل موفق و پیروز باشین و همیشه شاد و خرم و سر زنده باشین . مهدی مسکین از تبریز